Ak vaša zásielka nedorazí, je poškodená, alebo ak vám príde nesprávna položka, kontaktujte online predajcu. Taktiež v prípade, že ste s nákupom nespokojní (napr. pri kúpe oblečenia). Všetky potrebné informácie majú byť zverejnené a nájdete ich na e-shope, kde ste nakupovali, v sekcii reklamačný poriadok. Predajca je povinný v zmysle zákona akceptovať vrátenie zásielky (mimo špecifických prípadov) do 14 dní od nákupu a vrátiť peniaze. Po tejto lehote by mal v zmysle reklamačného poriadku podľa konkrétneho prípadu zabezpečiť vrátenie peňazí, výmenu tovaru alebo poskytnúť náhradu.

Ak nie ste spokojní s odpoveďou predajcu, mali by ste kontaktovať obchodnú inšpekciu, prípadne i banku. V prípade väčších nákupov si vopred prečítajte reklamačné podmienky, aby ste vedeli ako postupovať v prípade nespokojnosti. Môže sa stať, že reklamačný poriadok je napísaný nejasne či nejednoznačne, v takom prípade nakúpte radšej inde, alebo kontaktujte predajcu a nejasnosti si vydiskutujte.

Mali by ste pravidelne kontrolovať svoj bankový výpis a ak spozorujete neobvyklé transakcie, ihneď kontaktujte svoju banku. Zvyčajne budete môcť získať svoje peniaze späť, ak boli údaje o vašej karte zneužité a použité podvodníkom.